Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?
  1. Zoek een geschikte foto op onze website met behulp van de zoekfunctie of categorieën. 
  2. Kies het afdrukmateriaal en eventuele opties, bepaal de afmetingen, kadreer de foto, pas indien gewenst effecten toe en plaats het product in je winkelmandje.
  3. Controleer de inhoud van je winkelmandje en klik op ‘Doorgaan naar betalen’.
  4. Vul je contactgegevens in en selecteer een verzendmethode. 
  5. Betaal je aankoop via Bancontact, Visa, MasterCard, American Express, iDEAL, PayPal, Apple Pay of overschrijving, en wacht tot de koerier je bestelling aflevert.


Kan ik ook een eigen foto gebruiken?

Dat kan zeker. Klik bovenaan onze website op ‘UPLOAD FOTO’ om een bestand te uploaden naar onze website.


Hoe kan ik mijn aankoop betalen?

Wij accepteren betalingen via Bancontact, Visa, MasterCard, American Express, iDEAL, PayPal, Apple Pay en overschrijving. Vermeld bij een overschrijving steeds het ordernummer in de referentie en hou er rekening mee dat de levering iets langer is beslag neemt, daar de bestelling pas verwerkt wordt zodra wij je betaling ontvangen hebben.


Word ik op de hoogte gehouden van de bestelstatus?

In je account kan je steeds de status van je bestelling controleren. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail, alsook bij iedere statusupdate. 

  • Wachten op betaling: We wachten op jouw betaling per overschrijving.
  • Betaling aanvaard / Voorbereiding voor de productie: We hebben je betaling ontvangen en onze medewerkers bereiden jouw bestelling voor om in productie te gaan.
  • Uw bestelling is in productie: Jouw bestelling is in verwerking.
  • Uw bestelling is verzonden: Je pakket werd overhandigd aan de koerier. Je ontvangt een verzendbevestiging met daarin een zendnummer om de levering van je pakket op te volgen.

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen.

Mogelijk is de bevestigingsmail per ongeluk in je spam inbox terechtgekomen. Moest je hem nog steeds niet terugvinden, dan kan je ons contacteren via mail of telefoon. 


Kan ik mijn bestelling annuleren of aanpassen?

Je kan je bestelling kosteloos aanpassen of annuleren tot 15 minuten na het plaatsen van de bestelling. Na het verstrijken van deze periode zullen we 10% administratiekosten aanrekenen. Om een snelle levertijd te garanderen, wordt de geselecteerde foto namelijk meteen aangekocht op het moment van de bestelling en printklaar gemaakt door onze medewerkers.
Wanneer het totaalbedrag na de aanpassing lager is dan de oorspronkelijke prijs, zal het verschil vergoed worden in de vorm van een kortingsbon. Deze kortingsbon kan je gebruiken voor een volgende bestelling en is 1 jaar geldig.


Hoe gebruik ik een kortingscode? 

In je winkelmandje kan je onder het totaalbedrag klikken op ‘Heeft u een promotiecode?’. Geef je kortingscode in in het veld dat verschijnt en klik op ‘Toepassen’. De korting zal hierna automatisch verrekend worden. Let wel, kortingscodes kunnen niet verrekend worden op reeds geplaatste bestellingen. Indien je vergeten bent je kortingscode toe te voegen, kan je deze gebruiken bij een volgende bestelling.

Volg ons op social media, schrijf je in voor onze nieuwsbrief of hou onze website en blog in het oog om op de hoogte te blijven van actuele promoties. 


Wat zijn de voordelen van de nieuwsbrief?

Via onze nieuwsbrief brengen we jou als eerste op de hoogte van nieuwe producten en leuke promoties. Wees gerust, we zullen je niet overladen met mails. Je ontvangt ongeveer één keer per maand inspiratie in je inbox en je kan je op elk moment uitschrijven. Schrijf je onderaan de website in voor onze nieuwsbrief.


Ik kan niet meer inloggen op mijn account. Wat nu?

Aangezien onze website onlangs vernieuwd werd, is het helaas niet meer mogelijk in te loggen op je oude account en je bestelgeschiedenis te raadplegen. Klik hier om een nieuw account aan te maken. Voor vragen omtrent eerdere bestellingen kan je ons steeds contacteren via mail of telefoon.


Wat moet ik doen als ik nog vragen heb over mijn bestelling?

Raadpleeg onze veelgestelde vragen of contacteer ons via mail of telefoon.

Vermeld hierbij zeker je bestelnummer zodat wij je bericht zo snel mogelijk kunnen beantwoorden.

Telefonisch zijn we soms moeilijk bereikbaar, door het hoge volume aan oproepen en e-mails. Stuur je vragen gerust via e-mail, we beantwoorden alles zo snel als mogelijk!

Op woensdag zijn we telefonisch niet bereikbaar, alle andere dagen tijdens de openingsuren.


Zijn mijn persoonlijke gegevens beveiligd?

De gegevens die je gebruikt bij het plaatsen van je bestelling worden uitsluitend gebruikt voor de uitvoering van de bestelling, de behandeling van eventuele reclamaties, voor het vereenvoudigen van eventuele toekomstige aankopen en je te informeren over nieuwe producten. Je gegevens worden nooit gedeeld met derden. Klik hier om onze Privacy verklaring te raadplegen.


Ik kan niet meer inloggen op mijn account. Wat nu?

Aangezien onze website onlangs vernieuwd werd, is het helaas niet meer mogelijk in te loggen op je oude account en je bestelgeschiedenis te raadplegen. Klik hier om een nieuw account aan te maken. Voor vragen omtrent eerdere bestellingen kan je ons steeds contacteren via mail of telefoon.


Moet ik het bedrag van mijn cadeaubon in 1 keer besteden?

Nee, je hoeft het bedrag niet in 1 keer te besteden. Bestel je iets dat minder kost dan het bedrag dat op jouw cadeaubon staat, dan krijg je erna een nieuwe code met het restende saldo.